مرحوم حسين پناهي
نوشته شده توسط : samira

اعتراف

من زندگی را دوست دارم ولی


 

از زندگی دوباره می ترسم


 

دین را دوست دارم


 

ولی از کشیش ها می ترسم


 

قانون را دوست دارم


 

ولی از پاسبان ها می ترسم


 

عشق را دوست دارم


 

ولی از زن ها می ترسم


 

کودکان را دوست دارم


 

ولی از آینه می ترسم


 

سلام را دوست دارم


 

ولی از زبانم می ترسم


 

من می ترسم


 

پس هستم

 


اینچنین می گذرد روز و روزگار من


 

من روز را دوست دارم


 

ولی از روزگار می ترسم





:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 17 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: